100 % zadovoljstvo
Zagotavljamo vam zadovoljstvo z nakupom, v nasprotnem primeru nam v 30 dneh od nakupa vrnite izdelek in povrnili vam bomo kupnino.
Splošni pogoji poslovanjaSplošni pogoji spletnega mesta MojePoletje.si (Moje Poletje d.o.o.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletnim mestom MojePoletje.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Top prodaja d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem spletnega mesta MojePoletje.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa v e-trgovini. V spletno trgovino se lahko prijavite kot posameznik - fizična oseba ali pa kot podjetje oziroma pravna oseba. Pod pravno osebo se smatrajo podjetja, samostojni podjetniki in posamezniki, ki uporabljajo nakupljeno blago v pridobitveni dejavnosti. Možnost izbire prijave kot fizična ali pravna oseba ima uporabnik ob registraciji oziroma oddaji naročila. Fizične osebe so izključno uporabniki, ki pridobivajo in uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem pravilu, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ter določila Splošnih pogojev poslovanja. Pravne osebe so uporabniki, ki blago in storitve pridobijo ali uporabljajo za namene njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so pravne osebe po teh določilih veljajo pravila Splošnih pogojev poslovanja, ki jih sprejmejo ob registraciji oziroma ob oddaji naročila ter določila Obligacijskega zakonika. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega mesta MojePoletje.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabniki spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot so posebna cena (če ta obstaja za izdelek), posebne akcije, popusti in darila. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani. Več o tem si preberite v poglavju o varstvu podatkov. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletnega mesta MojePoletje.si ažurira in spreminja.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
CeneVse cene na spletnem mestu MojePoletje.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če ni to drugače zapisano. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene na spletnem mestu MojePoletje.si se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Naročilo velja po teh pogojih do prodaje zalog. Cene artiklov so predstavljene kot Redne cene in Klubske cene. Redne cene so priporočene cene proizvajalca oz. uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Redna cena je cena za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici in niso člani kluba MojePoletje.si. Klubska cena je cena s popustom, ki velja za vse člane kluba MojePoletje.si (glej Postani član kluba MojePoletje.si in kupuj ceneje!) Za naše stalne stranke in partnerje veljajo že uveljavljene cene in popusti, kar je bilo sklenjeno s posebno pogodbo ali dogovorom. Kljub rednemu zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba (naročilo) med ponudnikom in kupcem je sklenjena in veljavna v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (v primeru spletnega nakupa je to naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Postani član kluba MojePoletje.si in kupuj ceneje!Član kluba MojePoletje.si uporabnik postane z registracijo preko spletne strani MojePoletje.si, preko prijave na elektronske pošte s posredovanjem spodaj navedenih podatkov na info@mojepoletje.si:
*Strinjam se s pogoji poslovanja in sem starejši/starejša od 14 let. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa v naši poslovalnici. PlačilaPo predračunu na transakcijski račun trgovca - blago lahko poravnate po predračunu, ki vam ga izda trgovec ali spletna trgovina na naš transakcijski račun. Po računu na transakcijski račun trgovca - način plačila namenjen različnim organizacijam državne in lokalne uprave, šolam in univerzam, javnim zavodom ter ostalim proračunskim porabnikom. Po pogodbi na transakcijski račun trgovca - način plačila namenjen našim stalnim strankam in partnerjem po pogojih, kot so ti določeni v pogodbah. Z gotovino po povzetju - naročilo plačate po povzetju na dan prevzetja blaga na vašem domu (v primeru dostave preko dostavne službe). Z obročnim plačilom na 3, 6 ali 12 obrokov s kartico Diners Club, American Express, Master Card in Karanta (5 odstotnih točk nižji popust kot pri spletni Klubski ceni) Koraki nakupa - sklenitev kupoprodajne pogodbe1. Izbor artiklov - oddaja naročila (status naročila »na čakanju«) Uporabnik izbere artikle, ki jih želi ter jih doda v voziček s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Iz svoje košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle z gumbom »Odstrani«. Ko uporabnik zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb »Na blagajno« ter izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Kupec ima možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v "Arhivu" na strežniku ponudnika. Kadarkoli med potekom nakupa lahko uporabnik kadarkoli odpre svojo košarico iz nje odstrani izbrane artikle z gumbom "Odstrani". 2. Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena V roku najkasneje 24 ur med delavnimi dnevi (sobota, nedelja in dela prosti dnevi so nedelavni) ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga lahko zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali faksu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena. 3. Naročilo odposlano Ponudnik naročene artikle zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom ali pa ga kupec prevzame na prevzemnem mestu ponudnika. Kupcu so na telefonskih kontaktih ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. V primeru, če potrebujete kakršno koli nadaljnjo pomoč, nam pišite na e-naslov: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ali nas pokličite na telefonsko številko 041 294 053. Preklic naročilaUporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila. Po preteku 2 ur mora uporabnik preklic naročila opraviti preko elektronske pošte ali telefona. V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila v vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca Dobavni rokPo oddaji naročila boste prejeli ponudnikovo potrditev naročila, ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom. Dobavni rok začne teči naslednji dan po prejemu potrdila o plačilu oziroma dan po tem, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo "V obdelavi". Dobavni rok je takoj iz zaloge ali v izjemnih primerih največ do 30 dni, razen če je dogovor drugačen. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o novem dobavnem roku. Ponudnik si pridržuje pravico, da lahko v času do izdaje statusa, da je naročilo "V obdelavi", naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. DostavaPonudnik se bo potrudil, da bo naročene artikle dostavil v dogovorjenem roku 1-3 dni. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosim povprašajte). V nobenem primeru trgovec ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroški dostaveVsi stroški dostave bremenijo kupca razen, če ni to drugače določeno s posebnim dogovorom. Trudimo se, da sta poštnina in pakiranje za vas čim cenejša. Te stroške poravnate skupaj s kupnino ob prevzemu. Hitre službe dostavljajo naročene artikle na vaš dom. Pred dostavo vas bodo poklicali in se z vami dogovorili za dan, uro in naslov dostave. V primeru, da naročilo prekličete po oddaji paketa na pošto z naše strani, vam zaračunamo stroške poštnine po ceniku v vrednosti 3,89 Eur. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blagaKupec ima pravico, da brez navedbe razloga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) vrne blago najkasneje v 14 dneh in o tem obvesti prodajalca (na kontaktni e-naslov This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ). Artikle mora kupec vrniti ponudniku nepoškodovane in v nespremenjeni količini v originalni embalaži. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno obvestite pisno ali po telefonu. V primeru, da je bila kupnina že plačana, vam jo bomo povrnili najkasneje v 30 dneh na vaš bančni račun, ki ga v svojem zahtevku za vračilo obvezno navedite. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov ali za morebitno ostalo pomoč nas pokličite na telefonsko številko 041 434 844 vsak delavnik med 8.00 in 18.00. POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe iz določila v petem odstavku v teh Splošnih pogojev. Elektronsko pošiljanje računovKer se v našem podjetju zavzemamo za bolj racionalno, ekonomično in predvsem ekološko poslovanje, smo s 1.11.2013 prešli na elektronsko obliko pošiljanja računov. Da bi bil postopek enostavnejši, vas prosimo, da ob oddaji naročila navedete svoj delujoči elektronski naslov. GarancijaArtikli imajo garancijo le, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na spletni strani s predstavitvijo artikla. Če informacije na embalaži izdelka ali računu o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija ne velja za potrošni material! Varovanje osebnih podatkovPonudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. Več o tem si preberite v Izjava o varstvu podatkov. KomunikacijaPonudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Avtorske praviceSpletno mesto www.mojepoletje.si in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali našteti elementi prikazani na spletnem mestu ponudnika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. Odveza odgovornostiPonudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Kljub trudu ponudnika, da zagotovi natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Ponudnik si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. Pritožbe in sporiPonudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero v primeru težav kupec stopi v kontakt preko telefona ali po elektronski pošti. Pritožbo je potrebno oddati preko e-poštnega naslova This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it in v naslovni vrstici sporočila obvezno napisati Pritožba. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Želimo vam, kar se da udobno nakupovanje in odlično poletje! Anže Kogovšek, Direktor |
Zagotavljamo vam zadovoljstvo z nakupom, v nasprotnem primeru nam v 30 dneh od nakupa vrnite izdelek in povrnili vam bomo kupnino.
![]() |